عضو شورای شهر اراک در انتقاد به ایجاد مسیر دوچرخه راه در خیابان‌های کم عرض گفت: تا زمان ایجاد زیرساخت‌های لازم از گسترش این طرح جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا از اراک، پیمان رشیدی با انتقاد به نحوه ایجاد مسیر دوچرخه در برخی از خیابان‌های اراک گفت: طرح دوچرخه‌راه امروز در سطح شهر اراک بدون مطالعه و باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده و شاهدیم در خیابانی با عرض کم مسیر دوچرخه راه ایجاد شده است و خودروها کنار مسیر دوچرخه راه پارک می کنند که گاها باعث بروز تصادف شده است و معتقدم ابتدا می بایستی زیرساخت آن فراهم و سپس اقدام به ایجاد دوچرخه راه شود.

وی افزود: بهتر است تا قبل از مطالعه دقیق بر روی طرح دوچرخه راه و ایجاد هماهنگی لازم بین شهرداری و نیروی انتظامی برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای مردم طرح دوچرخه راه برای اراک متوقف شود.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: لازم است شهروندان بدانند چند درصد در میزان مصرف انرژی اثرگذاری دارند یعنی بدانند مصرف مشترکان مصرف خانگی و صنعتی چقدر است و صرفه جویی آنها چه اثری دارد.

وی در خصوص قطعی برق نیز گفت: فرسودگی شبکه برق که باعث اتلاف انرژی بخش زیادی از برق می شود و سوال اینجاست چرا قبل از اعمال تحریم ها رفع نشده است و چند درصد اتلاف انرژی برق بر اثر فرسودگی شبکه است؟

وی افزود: شورای شهر و شهرداری اراک در راستای فرهنگ سازی جهت مصرف بهینه انرژی برق میان شهروندان آماده همکاری است.

رشیدی در پایان گفت: اراک شهر تاریکی است و هیچگونه طرح جامع و برنامه ای برای  روشنایی شهر اراک وجود ندارد و لازم است در خصوص شهرداری و توزیع برق همکاری بیشتری داشته باشند و زمان دقیق قطعی و زمان دقیق پیک به مردم اعلام شود و اعلام شود از چه وسایلی استفاده نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.