سید علی آقازاده عصر شنبه در دیدار با جانباز 70 درصد محمدعلی اکبری در گفت و گو با ایرنا، افزود: جانبازان بالاترین سرمایه خود را تقدیم نظام مقدس کردند تا انقلاب حفظ شود و روحیه مجاهدت این قشر از جامعه باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.
وی ادامه داد: ایثارگران و جانبازان و خانواده های معظم شهدا متعلق به قشر خاص نیستند و آحاد جامعه باید خدمت رسانی به این عزیزان را سرلوحه امور خود قرار دهند.
استاندار مرکزی بیان کرد: خانواده های جانبازان سختی های بی شماری را در راه مراقبت و پرستاری از این عزیزان تحمل می کنند و به همین دلیل جایگاه آنها هم کمتر از جانبازان نیست.
وی اظهار داشت: مدیران و مسئولان وظیفه دارند وقت و توان خود را وقف خدمت رسانی به جانبازان و ایثارگران و خانواده های شهدا کنند و رسیدگی به امور آنها را اولویت اصلی خود قرار دهند.
آقازاده افزود: جانبازان، ایثارگران و یا خانواده معظم شهدا نباید پشت در اتاق مدیران دستگاه های اجرایی برای رسیدگی به امور خود منتظر بمانند و مسئولان باید پیگیری امور این قشر از جامعه را سرلوحه کارشان قرار دهند.
جانباز 70 درصد محمدعلی اکبری در 23 اسفندماه سال 1363 در منطقه عملیاتی شرق دجله و جزیره مجنون بر اثر ترکش خمپاره از ناحیه فک، گلو و هر 2 چشم به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.

*** مادران شهدا سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند
استاندار مرکزی گفت: مادران و همسران شهدا سند حقانیت و در عین حال مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند چرا که این قشر از جامعه ثمره زندگی خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند تا به آرمان ها و اهداف انقلاب آسیب نرسد.
سید علی آقازاده عصر شنبه در دیدار با مادر شهیدان حسن و حسین برکوک تباه از شهدای شهرستان اراک، افزود: امنیت پایدار و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری های مادرانی است به عشق و خلوص نیت جوانان خود را در راه این نظام فدا کردند.
وی اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است و همه باید به این امر مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.
شهیدان حسن و حسین برکوک تباه در پنجم مرداد ماه سال 1361 در عملیات رمضان و در محدوده پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل امدند.
استاندار مرکزی عصر شنبه با جانباز 70 درصد حمدالله ابراهیمی نیز دیدار کرد.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید و 14 هزار جانباز سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.