به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یونس رنجکش روز یکشنبه در دیدار با سردار ناصر دستاری جانباز 70 درصد دفاع مقدس در آستارا اظهار کرد : اگر ایثارگری های جانبازان نبود امروز کشور در امنیت و آرامش قرار نداشت.
وی خاطرنشان کرد : هرچند شما بی نیاز از دیدار با مسئولان هستید اما این ملاقات ها در تقویت روحیه مدیران برای خدمات رسانی موثر است.
رنجکش تصریح کرد : شما با وجود داشتن کوهی از مشکلات و دردهای جسمانی، برای جامعه آرامش بخش و امید دهنده هستید و هیچ خدمتی نمی تواند زحمات و ایثار گری های شما را جبران کند .
فرماندار آستارا با بیان اینکه تکریم خانواده های معظم جانبازان و ایثارگران ضروری است، افزود : خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خود گذشتند، کاری ارزشمند و خالصانه است.
وی ادامه داد: مردم خود را مرهون فداکاری جانبازان، شهدا و ایثارگران می دانند و مسئولان نیز ایستادگی و فداکاری آنان را ارج نهاده و در ترویج این مکتب گام برمی دارند.
به گزارش ایرنا ، در این دیدار ناصر دستاری خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات مردم شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 166 شهید، 71 آزاده و 615 جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.