به گزارش ایرنا، در این پوستر برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان، شب شعر قرآنی، سلسله برنامه هایی با موضوع قرآنی با همکاری موسسات فرهنگی قرآنی وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.
مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اختتامیه همایش علمی پژوهشی آرمان شهر رضوی از مجموعه برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که 27 تیرماه در دلیجان برگزار می شود.
محسن شریفی افزود: تلاش برای تبیین و جمع آوری شاخص های اساسی و نیز آثار و پیامدهای تحقق مفاهمه و درک متقابل و مشترک میان حاکمان و مردم، محوریت برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است.
وی اظهار کرد: در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه های اجرایی اقدام به برگزاری همایش علمی پژوهشی کرده اند.
وی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، تولید آثار علمی و پژوهشی با موضوع جشنواره و گسترش فعالیت های پژوهشی مرتبط با سیره ائمه معصومین را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علاقه مندان تا پنج تیرماه فرصت دارند آثار خود را برای دبیرخانه ارسال و نتایج آن 20 تیرماه اعلام خواهد شد.
300 موسسه و خانه قرآنی در نقاط مختلف این استان فعالیت دارد که شامل 180 خانه قرآن روستایی، 20 خانه قرآن شهری و 100 موسسه قرآنی است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.