به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی دراین آیین گفت: راه اندازی مراکز خدمات جامع سلامت گام مهمی در تشکیل شبکه بهداشت و درمان به شمار می رود که علاوه بر افزایش خدمات درمانی و بهداشتی، سبب توزیع عدالت اجتماعی در بدنه جامعه می شود.
فتح الله حقیقی افزود: امروز دغدغه نظام سلامت کنترل و کاهش بیماری های غیرواگیردار است و جمهوری اسلامی اقدامات مطلوبی برای کنترل بیماری های واگیردار انجام داده است.
وی اظهار کرد: مهار بیماری غیر واگیردار در استان مرکزی در دستور کار مسئولان بهداشتی و درمانی قرار دارد و دراین راستا سهم آحاد جامعه و دستگاه های مرتبط در سند امنیت غذایی مشخص شده است.
وی، تغذیه نامناسب را در بروز بیماری های غیر واگیر دار مهم دانست و گفت: باید با خود مراقبتی و هم افزایی دستگاه ها در توسعه شاخص های سلامت گام های موثر برداشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تقدیر از حمایت های خیران در حوزه سلامت گفت: حضور خیران در عرصه سلامت خدمات رسانی در این حوزه را با تغییر کیفی مناسب همراه کرده است.
مرکز خیریه سلامت مشهدالکوبه در زمینی به وسعت 2 هزار و 330 مترمربع و با 505 مترمربع زیربنا با سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ساخته شده است.
ارزش زمین اهدایی پنج میلیارد ریال است و با راه اندازی این مرکز، چهار هزار نفر می توانند از خدمات درمانی آن بهره مند شوند.
روستای مشهدالکوبه از توابع بخش ساروق شهرستان اراک در استان مرکزی است که در 25 کیلومتری اراک واقع شده است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.