رحیم حسین نسب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این تفاهمنامه مدیران فرودگاه های اراک، خرم آباد و همدان با ترسیم جدول زمان بندی پروازها در طول هفته، به مسافران، خدمات حمل و نقل هوایی ارایه می کنند.
وی توضیح داد: اکنون پرواز مشهد از فرودگاه های اراک، خرم آباد و همدان در روز های شنبه و سه شنبه انجام می شود در صورتی که مسافری به پرواز در روزهایی به غیر شنبه و سه شنبه نیاز داشته باشد، هیچ پروازی در سه استان مرکزی، همدان و لرستان وجود ندارد.
مدیر فرودگاه اراک گفت: با تنظیم زمان پرواز در سه فرودگاه یاد شده، مسافران به سهولت می توانند مدیریت پرواز داشته باشند و در صورت لغو پرواز، خدمات مورد نیاز پروازی را از فرودگاه های دو استان مجاور دریافت کنند.
حسین نسب افزود: چهار میلیون 500 هزار نفر جمعیت در زاگرس شمالی در محدوده این سه فرودگاه زندگی می کنند که با این تفاهمنامه امکان استفاده از خدمات هوایی برای این قشر فراهم خواهد شد.
وی اظهار کرد: اجرای مفاد این تفاهنمامه در نشست استانداران استان های مرکزی، همدان و لرستان عملیاتی و پیش بینی می شود.
مدیر فرودگاه اراک گفت: پرواز خطوط هوایی از اراک به اهواز، شیراز و استان های شمال کشور نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای فرودگاه اراک است.
تطویل باند فرودگاه اراک از سه هزارمتر به سه هزار و 700 متر، اجرای استریپ های دوطرف باند فرودگاه، هرکدام به عرض 75 متر و طول سه هزار و 700 متر و همچنین اجرای حدود هفت هزار و 600 متر لایتینگ باند با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید محقق شده است.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.