به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز جمعه در آیین گشایش دفتر نمایندگی مجلس خبرگان رهبری آیت الله اراکی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: با حفظ وحدت باید برای پیشبرد اهداف امام، شهدا و مقام معظم رهبری تلاش کرد.
وی اظهار کرد: یکپارچگی و وحدت همگان موجب می شود تا ریشه های انقلاب، مستحکم و در برابر انواع توطئه دشمنان مقاوم تر شود.
امام جمعه اراک در ادامه بیان کرد: نرخ زاد و ولد در استان مرکزی به بازنگری نیاز دارد که در مقایسه با میانگین کشوری پایین تر است
آیت الله دری نجف آبادی افزود: توجه به بنیان خانواده از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است که باید برای تحقق آن تلاش مضاعفی را در دستور کار قرار داد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بیشتر استان های کشور با تنش آبی مواجه هستند و با وجود بارش های فروردین ماه، هنوز کم آبی وجود دارد.
وی با تبریک گشایش دفتر مجلس خبرگان رهبری آیت الله اراکی در استان مرکزی گفت: این دفتر در جهت اهداف انقلاب اسلامی و صیانت از وحدت ملی فعالیت خواهد کرد.
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: راه اندازی دفتر نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی با هدف حضور بیشتر در استان و ارتباط نزدیک تر با شهروندان است.
آیت الله محسن اراکی افزود: فعالیت این دفتر موجب ارائه خدمات فرهنگی و دینی به مردم و محلی برای ایجاد هماهنگی بین شهروندان و ارگان های خدمتگذار خواهد شد.
در این آیین آیت الله تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز حضور داشت.
استان مرکزی 2 کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.