به گزارش ایرنا در این جلسه که چهارشنبه شب برگزارشد سئوالاتی درباره مشکلات سیاسی،اقتصادی، معیشتی و عمرانی شهرستان کازرون از سوی شرکت کنندگان هر جناح و گروه مطرح شد.
عمده این مشکلات تخصیص نیافتن اعتبار به تونل محرم بود که سالهاست مردم در انتظار بازگشایی آن هستند و به گفته این تشکل ها کسی جوابگو نیست.
در این همایش حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون گفت:حرکت های چند روز اخیر که توسط عده ای ناآگاه و فرصت طلب در بعضی از شهرستان های کوچک برگزارشد نشانه این است که قطار انقلاب روبه جلو حرکت می کند و ممکن است در این مسیر عده ای بیمار هم باشند.
امام جمعه کازرون گفت: از 22 بهمن 57 تاکنون خیلی از حوادث را پشت سر گذاشته ایم از جمله ترور شخصیت ها، فتنه گروهک ها، 8 سال جنگ تحمیلی، فتنه سال 88.
وی افزود: در این آزمایش هاست که ضمیر انسان مشخص می شود،مردم از تبعیض ناراحت هستند و با همین تبعیض، مردم را ناامید می کنند و بهانه دست دشمن می دهند باید مراقب باشیم جا نمانیم.
خرسند ادامه داد:‌ بصیرت یعنی اینکه جا نمانیم امروز دشمن نشان داد اگر مسلط شود به هیچ کس رحم نمی کند ولی خواب دشمن تعبیر نشده و نخواهد شد.
امام جمعه کازرون گفت:‌از نماینده مردم کازرون در مجلس گلایه دارم که چرا در جمع مردم حوزه انتخابیه خود حضور پیدا نمی کند تا مردم نماینده خودشان را ببینند.
کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز است.
خبرنگار: ناصر درخشنده** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7372 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.