سید علی آقازاده در این پیام که روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، افزوده است: بیستم فروردین ماه با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، به پاس قدردانی از تلاش‌های افتخار آفرین دانشمندان جوان ایرانی در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای، ' روز ملی فناوری هسته ای' نام گرفته است.
وی در این پیام ادامه داده است: امروز تلاش دانشمندان و جوانان ایران اسلامی رشد چشمگیر دستاوردهای صنعت هسته ای کشور، تقویت روحیه امید، خودباوری و اعتماد به نفس توام با تلاش مضاعف برای دستیابی به اهداف جدید و طی کردن مسیر پیشرفت و توسعه کشور را به همراه داشته است.
استاندار مرکزی عنوان کرده است: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده، اهمیت وافر دستاوردهای انرژی هسته ای و مصارف صلح آمیز آن در عرصه صنعت، کشاورزی، داروسازی بر کسی پوشیده نبوده و باید از این فناوری در راستای افزایش و کیفی سازی تولید و ایجاد اشتغال بهره گرفت.
آقازاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای و تبریک فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای به ملت ایران اسلامی به ویژه مردم استان مرکزی، توفیق روزافزون تمامی دانشمندان و متخصصان جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان خواستار شد.
روز بیستم فروردین ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی فناوری هسته ای نام گرفته است.
1955/3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.