مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با صدور بیانیه ای بر حمایت از نظام اسلامی و حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور تاکید کردند و دوازدهم فروردین ماه را نمادی از مشارکت مردم ایران در تعیین سرنوشت کشورشان دانستند.

به گزارش ایلنا از اراک در متن این بیانیه، آمده است:

دوازدهم فروردین ماه یکی از اعیاد بزرگ ملت ایران و روز حماسه ساز در تاریخ زرین ایران اسلامی است که هرگز فراموش نمی شود.
بیانیه می افزاید: ولایتمداری، بصیرت و وحدت مردم، حیات انقلاب و نظام اسلامی را تداوم بخشیده و دسیسه‌های گوناگون دشمنان همچون تحریم و تهدید را ناکارآمد کرده است.
در بخشی از این بیانیه آمده است: در سال جاری با تکیه بر توان داخلی و با حمایت از کالای ایرانی ضمن تحقق شعار سال، در راه بالندگی و شکوفایی هر چه بیشتر این آب و خاک، قدم های بلند و اثرگذاری برداشته خواهد شد.
بیانیه اضافه کرده است: رای قاطع مردم در روز12 فروردین سال 58 مهر تاییدی بر جمهوری اسلامی بود و در تمامی برهه های انقلاب اسلامی نیز حمایت قاطع مردمی پشتیبان نظام اسلامی بوده است و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در جهان گسترده است.
در این بیانیه آمده است: ملت ایران در مسیر اهداف والای نظام اسلامی بدون اعتنا به الگوهای رایج در دنیا و طرد نظام‌های حاکم و استکباری به الگوی حکومتداری دینی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی معرفی کرد رای دادند و بر پایه ایمان دینی و مقبولیت مردمی نظام اسلامی ایران بنا نهاده شد.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که 2 کرسی آن مربوط به اراک، کمیجان و خنداب است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.