به گزاش ایرنا، سیدعلی آقازاده عصر روز پنجشنبه در آیین تکریم فرماندار و بخشدار مرکزی زرندیه افزود: عزم تیم مدیریتی استان در تند شدن آهنگ توسعه و پیشبرد برنامه ها در زرندیه به عنوان یکی از کانون های جمعیتی مهم در این منطقه جدی است.
وی با بیان اینکه زرندیه به دلیل نزدیکی به پایتخت و موقعیت ویژه اقتصادی و جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد، گفت: 2 بانده شدن جاده قدیم زرندیه - ساوه در حدفاصل پرندک تا سه راهی رنگرز از جمله مطالباتی است که تیم مدیریتی استان برای تحقق آن تلاش جدی دارد.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: بهبود ایمنی راه ها و کاهش حوادث رانندگی امری اولویت دار است و با توجه به این مهم در سال آتی طرح 2 بانده شدن جاده زرندیه - ساوه دنبال می شود و با وجود تنگناهای اعتباری تمامی تلاش برای تحقق این مطالبه بحق مردمی انجام خواهد شد.
آقازاده افزود: عملیات اجرایی این طرح راهسازی مهم به طول 57 کیلومتربالغ بر 700 میلیارد ریال هزینه دارد.
استاندار مرکزی در بخشی از سخنانش مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و گفت: مدیران اجرایی باید به گونه ای عمل کنند که از خود کارنامه‌ای درخشان به یادگار بگذارند.
آقازاده بیان کرد: مردم پشتوانه نظام اسلامی هستند و حضور آنان مایه دلگرمی مسئولان است.
وی گفت: اگرچه سال 96 فراز و نشیب های زیادی را با خود داشت اما باید با نیروی بیشتر و انگیزه قوی برای آغاز سال جدید آماده شد و در مسیر پیشبرد برنامه ها و اقتدار نظام اسلامی و دولت حرکت کرد.
محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: مردم شهرستان زرندیه در بخش های کشاورزی، منابع طبیعی، اجتماعی و فصل راه انتظاراتی دارند که امید است با پیگیری مسئولان در بازه زمانی مطلوب نتایج موثری حاصل شود.
امام جمعه زرندیه نیز در این آیین گفت: خدمت به مردم نعمتی است که خداوند نصیب مسئولان کرده و باید از این موهبت به بهترین شکل استفاده شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی افزود: اهداف اقتصاد مقاومتی به عنوان اولویت مهم کشور باید در تمامی ارکان و امور استان و زرندیه به صورت عملی اجرا شود و نقش مدیران و مسئولان در تحقق این مهم حیاتی است.
فرماندار زرندیه نیز در این آیین تکیه بر وفاق و انسجام، تکریم ارباب و رجوع، بهبود مشارکت مردمی و بخش خصوصی در پیشبرد امور و اجری حقوق شهروندی را از اولویت های کاری خود عنوان کرد.
هادی فدایی افزود: تمامی تلاش برای عملیاتی شدن برنامه های دولت تدبیر و امید در زرندیه به کار گرفته می شود.
در این آیین هادی فدایی به عنوان فرماندار زرندیه زرندیه و محمود احدی درمنی به عنوان بخشدار بخش مرکزی زرندیه معرفی و از خدمات محمد قناتی سرپرست سابق فرمانداری این شهرستان تقدیر شد.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان است که از نظر وسعت دومین و از نظر جمیعت پنجمین شهرستان استان مرکزی است.
/6013/4896/6539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.