به گزارش ایرنا، سید علی آقا زاده شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی، افزود: حرمت چرخ های توسعه و ایجاد رونق و نشاط فکری، اقتصادی و اجتماعی در استان با مشارکت هدفمند تمامی مقامات اجرایی، قانونگذاری و قضایی حاصل می شود و هر حوزه باید به صورت قوی و متعهدانه در کنار سایر ارکان نقش آفرینی کند.
وی ادامه داد: بستر سازی برای کار و تلاش، جذب سرمایه گذار در نقاط مختلف استان، خلاقیت و ایده های محرک توسعه و اشتغالزایی و تولید ثروت اهدافی است که با وحدت و هم اندیشی، نقشه راه هدفمند و تلاش اثربخش همه طیف ها حاصل می شود و دولت یازدهم این مهم را از اولویت های کاری خود تعریف کرده است.
استاندار استان مرکزی بیان کرد: دولت در مرکز توجه برای رفع مشکلات کشور قرار دارد اما باید پذیرفت که بدون هماهنگی و وحدت همه بخش های نظام حل مشکلات امکانپذیر نیست.
وی بیان کرد: منابع مالی کشور محدود است و در این دوره باید کوشید با ارتقای بهره وری در کار و تولید ایده به عمل از کمترین ظرفیت ها بیشترین بهره برده شود تا مشکلات اقتصادی گره گشایی شده وبهبود شرایط معیشتی رقم بخورد و در کلان این مسئله در سایه همبستگی فکری و عملی اهداف اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشد.
آقا زاده اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و تقویت روابط اقتصادی با کشورهای هدف صادراتی در راستای ایجاد اشتغال مولد و تقویت بنیه اقتصادی مردم مهمترین اهداف استانداری مرکزی است که انتظار می رود نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز نهایت همکاری را در تحقق این اهداف داشته باشند.
استاندار مرکزی تاکید کرد: برای شروع کار در شهرستان ها و در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی هر شهرستان 2 طرح عمرانی اولویت دار را برجسته کند و تا پایان عملیات اجرایی آن ها هیچ طرح دیگری کلید نخورد.
اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی در این نشست نقطه نظرات راهگشای خود را در خصوص استان ارائه و مهمترین مشکلات حوزه انتخابیه خود را بازگو کردند.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.