مجید خدابخش شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران جدید و قدیم آذربایجان شرقی افزود: با همکاری نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همه مسوولان استان برنامه بسیار خوب سند تدبیر و توسعه استان را ادامه خواهیم داد.
وی ادامه داد: خداوند را شاکرم که بعد از 14سال که در استان بسیار مهم آذربایجان‌شرقی خدمت کرده بودم مجددا افتخار خدمت در این استان را پیدا کردم.
خدابخش اظهار کرد: 20 سال قبل که در آذربایجان شرقی توفیق خدمت داشتم دولت پول قابل توجهی داشت و همه دغدغه ما جذب بودجه و پول از دولت بود.
وی اضافه کرد: اکنون منابع مالی دولت بسیار محدود است و در کنار این محدودیت ها فرصت های بسیارخوب بخش خصوصی و صندوق توسعه ملی و پسا برجام را دارا هستیم.
استاندار اذربایجان شرقی افزود: امیدواریم قدم های موثری در جهت توسعه استان و ایجاد اشتغال و اهداف دولت برداریم.
استاندار پیشین آذربایجان شرقی و معاون فعلی وزیر کشور نیز در این مراسم گفت: در روز 13 آبان 92 که حکم استانداری را دریافت کردم قول هایی به مردم اذربایجان شرقی دادیم و امروز خوشحالم که بگویم اکثریت قول های داده شده عملیاتی شده است.
اسماعیل جبارزاده افزود: در حال حاضر نیز بعضی پروژه ها در حال انجام است و انچه که از سوی وزیر کشور به عنوان برنامه های دولت یازدهم ابلاغ شد مورد به مورد در استان عملیاتی شد.
وی ادامه داد: همه کارهایی که در استان انجام شده حاصل تلاش مدیران استان است و آنچه که انجام گرفته برنامه های دولت دکتر روحانی، تصمیمات و اراده دولت بر اجرای برنامه ها در آذربایجان شرقی بوده و مدیران مجریان ان بودند و خوشحالیم تکالیف در چهار سال انجام شد.
جبارزاده اظهار کرد: از یکایک اعضای شورای تامین استان تقدیر و تشکر می کنم که در این چهار سال توانستیم وضعیت آذربایجان شرقی را که در بهمن ماه سال 92 توسط وزیر اعلام شده بود قابل قبول نیست به بهترین شرایط ممکن برسانیم.
وی اضافه کرد: خوشحالیم امروز همان استان که وضعیت امنیتی قابل قبولی نداشت سه سال متوالی 93، 94 و 95 از نظر امنیتی استان برتر شد.
استاندار پیشین آذربایجان شرقی گفت: در بحث قاچاق کالا نیز ورود جدی انجام گرفت و سال 94 و 95 رتبه برتر در این حوزه را کسب کردیم.
وی ادامه داد: بحران هایی در سطح استان مثل برنامه فتیله، حادثه قطار، روزنامه طرح نو و روزنامه گلادیاتور نیز اتفاق افتاد که توانستیم به خوبی مدیریت و برخورد کنیم.
جبارزاده افزود: در اذربایجان شرقی برخلاف استان های دیگر هیچ مشکلی در مراسمات دانشجویی در بحث های مختلف سیاسی نداشتیم.
وی اظهار کرد: در حوزه اجتماعی که آسیب های اجتماعی از دغدغه های رهبری است در سایه همت مردم عزیز و تلاش شورای مواد مخدر از پایان سال 94 استان آذربایجان شرقی عاری از معتاد متجاهر شد.
به گزارش ایرنا، با حضور وزیر کشور، مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی در نشست شورای اداری استان معرفی شد.
خدابخش 61 ساله متولد شهر اردبیل در دوره دولت یازدهم استاندار این استان بود که جایگزین اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی شد. جبارزاده هم به معاونت سیاسی وزیر کشور ارتقا یافت.
خبرنگار: مینا بازگشا ** انتشار: رستگار
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.