حمید صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان از سال 84 کلید خورده است که به دلیل تنگناهای مالی با گذشت 12 سال تنها 30درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی اظهار کرد: برای این مجتمع چند منظوره تاکنون 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و این طرح به دلیل تخصیص نامناسب اعتبار روند کندی دارد.
صادقی ادامه داد: امسال سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی برای این طرح مصوب شد که تاکنون چهار درصد آن تخصیص شده است.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان گفت: این مجتمع فرهنگی چند منظوره در زمینی به مساحت یک‌هزار و 200 مترمربع با 2 هزار و 500 مترمربع زیربنا، در سه طبقه در حال ساخت است.
صادقی بیان کرد: برای این طرح فرهنگی بخش‌های متنوعی از قبیل سالن چند منظوره با ظرفیت 700 نفر، سالن اجتماعات و کلاس‌های آموزشی، سالن نگارخانه پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: به دلیل طولانی شدن اجرای این طرح فرهنگی، پیشنهاد واگذاری آن به شهرداری دلیجان شده است ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان بر لزوم تسریع و تکمیل این طرح فرهنگی تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگی یکی از نیازهای جوامع انسانی است و در این بین ساخت فضاهای فرهنگی یکی از پیش نیازهای توسعه فرهنگی است.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی دارای 50 هزار نفر جمعیت است.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.