محمدرضا حاجی پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای ساخت، تجهیز و بهره برداری از این طرح های صنعتی در مجموع 6 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی انجام شد و 528 فرصت شغلی نیز با راه اندازی این طرح ها ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: شرکت طبیعت سبز میهن تولید کننده انواع روغن خوراکی در زرندیه، شرکت پترو پاک مشرق زمین تولید کننده پلیمر در شهرستان زرندیه، شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان در ساوه، شرکت پیام هومانیک در شهرستان خمین و شرکت ساتراپ پارت ستون در محلات از جمله این طرح ها بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: شرکت ماشین سازی سناد ماشین در زرندیه، شرکت تولیدی مواد اولیه دارویی تهران شیمی در ساوه، شرکت کینگسین پارس در ساوه، شرکت سیما ظروف نگین در اراک، شرکت دارو گستر مایسا در زرندیه، شرکت پارس تاوانا پایا در فراهان و شرکت سلامت سازان پارمیس در زرندیه نیز از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در این ایام است.
حاجی پور اضافه کرد: شرکت های آراد خودرو کاوان در ساوه، سیما طب مهر ایرانیان در کمیجان، صدف مهر دریاتاب در اراک، بوش تجارت پارس و رویان سرو آذین هر دو شرکت در ساوه در ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.
وی افزود: حمایت از طرح های اقتصادی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان یکی از تاکیدهای کارگروه رفع موانع تولید در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی قرار گرفته که بر این اساس 339 طرح صنعتی شناسایی شده است.
وی گفت: پیش بینی سرمایه گذاری طرح های اقتصادی نیمه تمام استان مرکزی بیش از 2 هزار و 700 میلیارد ریال است که بخش قابل توجهی از این سرمایه گذاری، آورده بخش خصوصی است و در صورت تکمیل و بهره برداری طرح های مذکور 16 هزار فرصت شغلی جدید در استان مرکزی ایجاد می شود.
استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور بیش از 2 هزار و 900 واحد صنعتی کوچک و بزرگ دارد.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.