در این پیام که نسخه ای از آن عصر یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: مردم شریف استان مرکزی همگام با ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعلام کردند که در دفاع از نظام اسلامی یکپارچه و مصمم هستند.
پیام می افزاید: حضور هدفمند و پررنگ مردم ولایتمدار در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کرد و عشق و ارادت ملت به آرمان های نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشت.
علی آقازاده استاندار مرکزی در بخشی از این پیام از اقشار مردم ، مجریان برگزاری راهپیمایی، متولیان نظم و امنیت، اصحاب رسانه و عوامل و دست اندرکاران خلق حماسه 22 بهمن در استان مرکزی تشکر کرده است.
در بخشی از این پیام آمده است: حاکمیت اسلامی از دست های به هم پیوسته مردم فهیم و مسئولان دلسوز اداره می شود و دشمنان مادامی که وحدت کلمه محوریت امور باشد نمی توانند هیچ آسیب و گزندی را علیه انقلاب اسلامی داشته باشند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در کلانشهر اراک از میدان شهدا آغاز شد و راهپیمایان با پیمودن مسیر پل خیبر، خیابان محسنی و خیابان شهید ادبجو ، در مصلی بیت المقدس اراک تجمع کردند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی سخنران اجتماع راهپیمایان 22 بهمن در اراک بود.
راهپیمایی 22 بهمن در 150 نقطه استان مرکزی برگزار شد.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.