جلیل مختار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی اقشار مردم با هر سلیقه سیاسی و خط فکری در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند و اقتدار ایران اسلامی را در منطقه و ساختار بین ‌الملل به نمایش گذاشتند.
وی افزود:حضور گسترده مردم قدر شناس ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، بیعت مجدد با آرمان‌ های نظام جمهوری اسلامی، امام، شهدا و رهبری است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:همراهی مردم و مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد در نظام اسلامی همه بیش از گذشته در حفظ ارزش‌ های انقلاب در مسیر واحد حرکت می کنند.
مختار تصریح کرد:مردم آبادان با وجود مشکلات معیشتی به صحنه آمدند و با آرمان های امام راحل ،شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
عامر کعبی دیگر نماینده مردم آبادان نیز به ایرنا گفت:حضور چشم گیر آحاد ملت ایران در روز 22 بهمن بار دیگر جبهه استکبار را همچون گذشته مبهوت کرد.
وی تصریح کرد:دهه فجر یادآور بهترین روزهای انقلاب اسلامی بوده و فرصتی است که رشادت‌های مردم آن دوران و خون‌های به زمین ریخته را ارج بنهیم چراکه زندگی آسوده امروز ما مدیون خون ریخته شده و تحمل رنج و عذاب مردمان آن دوران است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار نظام به مستکبران عالم و امیدبخشی به مستضعفین جهان است افزود: دشمنان از اول انقلاب قصد دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب را داشتند و در این چند ماه اخیر نیز می خواستند نقشه شوم خود را اجرا کنند اما مردم انقلابی ایران امروز با حضور گسترده خود در جشن آغاز چهلمین بهار انقلاب جواب قاطع و دندان شکن به یاوه گویان دادند.
به گزارش ایرنا هزاران نفر از مردم عشایر چوئبده و اروندکنار آبادان نیز با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های معمار بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
7104/7165/6064
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار: محسن بهاروند
کانال خبری ایرنا خوزستان: @ irnaahvaz
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.