به گزارش ایرنا، مردم شهرها و روستاهای شهرستان خور و بیابانک روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور با مشت های گره کرده، فریاد استکبار ستیزی و تنفر و انزجار از دشمنان نظام اسلامی سردادند.
مردم انقلابی خور و بیابانک بار دیگر شکوه و عظمت وصف ناپذیری در دفاع از انقلاب و ارزش ها و آرمان های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری را رقم زدند.
مردم دیار نخل و آفتاب با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و با حمل دست نوشته هایی با مضمون شعارهای ضد استکباری نشان دادند توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی به بن بست رسیده است.
مردم بابصیرت شهرستان خور و بیابانک با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان دادند که پایبند به انقلاب و ارزش های والای اسلام و پاسدار خون شهدا و آرمان های امام راحل (ره) و گوش به فرمان ولایت هستند.
راهپیمایی 22 بهمن شهرستان خوروبیابانک در حالی برگزار شد که جوانان و نوجوانان درکنار سالخوردگان حضوری چشمگیر داشتند و کودکان نیز در آغوش مادران خود نظاره گر اتحاد و همبستگی ملت ایران بودند.
امام جمعه خور و بیابانک در حاشیه این مراسم گفت: امروز مردم در لبیک دوباره به ندای رهبری معظم انقلاب و حضور گسترده خود به دنیا نشان دادند که پشتیبان نظام هستند.
حجت الاسلام و المسلمین ' سید احمد مهدی نژاد ' افزود: این حضور به معنای تجدید بیعت مردم با امام( ره ) و رهبری و شهیدان و همه تلاشگران پیروزی انقلاب اسلامی است.
فرماندار خوروبیابانک نیز گفت: مردم در این روز حماسه ای را خلق کردند که موجب نا امیدی دشمنان و شکوفایی روحیه عزت، ایثار و خودباوری در جوانان شد.
' علی استوار ' افزود: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، امینت و رفاه جامعه را تضمین می کند و دشمنان را از خواسته بی پایه و اساس خود ناکام می سازد.
امام جمعه موقت خوروبیابانک نیز راهپیمایی 22 بهمن را نمایشی از اقتدار و عزت انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور مردم در این راهپیمایی، دشمنان را از دخالت در امور کشور مایوس می کند.
حجت الاسلام و المسلمین ' حسین عزیز ' افزود: این حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامپ و حامیان جهانی و منطقه ای آنهاست.
فرمانده گردان بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج نیز گفت:حضور مردم در دفاع از ارزشهای انقلاب از عوامل اصلی حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی است.
' سعید فیروزی ' افزود: مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان خوروبیابانک با حضور گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عزم راسخ خود را برای حمایت از نظام و حفظ دستاوردهای آن به نمایش گذاشتند.
به گزارش ایرنا، مردم انقلابی و متعهد خوروبیابانک با حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی 22بهمن بار دیگر وفاداری خود را به ولایت و رهبری و پاسداری از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی اعلام کردند.
در این مراسم با شکوه که با حضور پرشور روحانیان، خانواده های شهیدان و ایثارگران، جانبازان، بسیجیان، مسئولان و کارکنان ادارات و ارگان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان همراه بود، راهپیمایان با خروش یکپارچه و سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل با آرمان های والای انقلاب اسلامی و رهبری تجدید بیعت کردند.
شهرستان خور و بیابانک با 12 هزار کیلومتر وسعت و 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.
9860 / 2093 ** خبرنگار: محسن فیروزی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.