در این راهپیمایی با شکوه که از مقابل بسیج به سمت مصلی مسجد جامع برگزار شد، اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران،بسیجیان و جامعه روحانیت حضور داشتند و با فریاد مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و مرگ برمنافقان کوردل مراتب انزجار خود را از اغتشاش گران اعلام کردند.
راهپیمایان در این مراسم همچنین بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند و فریاد مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.
« ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند، ما همه سرباز توییم خامنه ای، گوش به فرمان توییم، خامنه ای» از دیگر شعارهای راهپیمایان بود.
در پایان قطعنامه ای در 9 ماده با مضمون انزجار از دشمنان ایران اسلامی و فتنه گران، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا، ایستادگی در برابر فتنه گران و هنجار شکنان که از سوی استکبار هدایت و حمایت می‌شوند، قرائت شد.
به همین مناسبت در 72ساعت گذشته در برخی شهرستان های استان از جمله در اردکان، یزد و تفت راهپیمایی شکوه همبستگی و بصیرت برگزار شد و مردم خشم و نفرت خود را از فتنه گران اعلام کردند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی زدند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری شرق یزد قرار دارد.
7543/ 2047 خبرنگار: اصغر عسکری** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.