دادستان کل کشور گفت: پیام راهپیمایی22 بهمـن؛ تجدید عهد و بیعت با اسلام، قـرآن، نظام و رهبر مقتدر انقلاب بود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین منتظری امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در خرم آباد با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز ، جاری کردن خون تازه بر پیکر انقلاب اسلامی است، گفت: آمریکای متجاوز، صهیونیسم خونخوار و عده معددی که با ساز دشمن می‌رقصند و با بهانه‌های مختلف اغتشاش می‌کنند، بدانند که هرگز اجازه دخالت و سلطه‌گری مجدد و غارتگری را به آنها نمی دهیم و تا پای جان در برابر دشمن ایستاده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه نعمت اسلام، ولایت و نظام اسلامی، آزمایشی الهی است و جمهوریت و اسلامیت دو مفهوم در هم تنیده است که در صورت نبود یکی از آنها انحراف حاصل می شود، افزود: با وجود برخی مشکلات در کشور به لحاظ اقتصادی و اجتماعی، انتظار می‌رود مسئولان و مقامات کشور با الگوگیری از امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، زندگی خود را همطراز با مردم قرار دهند .

دادستان کل کشور با تاکید بر عزم قوه قضاییه برای مبارزه قاطعانه با فساد، گفت : براساس آیات قرآن و تاکید مسئولان کشور، فساد در نظام جمهوری اسلامی غیرقابل قبول است و مبارزه با فساد در دستور کار قوه قضاییه قرار دارد و موکداً در این راه کوتاه نمی آییم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری خطاب به دادستان ها از آنان خواست با جدیت و پشتکار به عنوان مدافعان حقوق مردم به مبارزه با فساد ورود پیدا کنند و هیچ هراسی از طرف زورمداران به خود راه ندهند.

وی همچنین با تاکید بر تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از رخنه فساد و ارتقاء نظارت در این زمینه، استراتژی دشمن را نابودی نظام اسلامی دانست و افزود : دشمنان نظام اسلامی که با شکست از تحریم های ظالمانه و توطئه های گوناگون ناکام مانده اند، درصدد انتقام از ملت ایـران برآمده اند اما هوشیاری و آگاهی مردم می تواند آنها را شکست دهد.

دادستان کل کشور حوادث ماه گذشته را مصداق بارز تغییر راهبرد دشمنان عنوان کرد و با بیان اینکه مردم ایران امروز با حضور خود، پیام مقاومت و ایستادگی را به جهانیان رساند، انتقاد از مسئولان و بیان ضعف ها و اشکالات آنها را حق مردم دانست و بر هوشیاری و حفظ وحدت و یکپارچگی مردم در برابر دشمنان تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.