جمشید زند روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایشگاه بهاره کالا و خدمات درسال های گذشته به دلیل تنظیم بازار و رفاه عمومی اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار می شد اما امسال به دلیل وجود کالاهای فراوان در بازار و قیمت مناسب ارزاق عمومی برگزاری این نمایشگاه موضوعیت ندارد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی، هدف از برگزاری نمایشگاه بهاره کالا و خدمات مداخله در تنظیم بازار است و در شرایط فعلی که واحدهای صنفی به دنبال فروش بیشتر با کمترین میزان سود هستند برپایی این نمایشگاه در دستور کار نیست.
زند، با تاکید براینکه هیچ کمبودی در خصوص مایحتاج مردم در روزهای پایانی سال وجود ندارد، اظهار کرد: مردم دغدغه کالاهای مورد نیاز را نداشته باشند و تمامی مایحتاج با قیمت مناسب در آستانه نوروز در اختیار آنان قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال ثبت قیمت ها را در استان خواهیم داشت، افزود: در این ایام هیچ‌ گونه تغییر قیمت محسوسی در کالاهای پرمصرف نوروزی رخ نمی دهد که در سبد خانوار تاثیر بگذارد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی، همچنین از آغاز طرح تشدید کنترل و بازرسی اصناف ویژه ایام پایانی سال در بازار به صورت مشترک با سازمان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، دامپزشکی و بازرسین اصناف از ۱۴ بهمن ماه در اراک خبر داد.
وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در گران ‌فروشی و کم ‌فروشی مراتب را با شماره ۳۸۲۰ یا محل استقرار بازرسان در میدان شهدای اراک اطلاع دهند.
۱۲ اتاق اصناف، ۱۸۷ اتحادیه صنفی، ۵۲ هزار واحد صنفی با اشتغال ۵۵ هزار نفری در استان مرکزی فعال است.
6991/6013/خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.