عبدالصمد صناعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک هزار و 411 میلیارد ریال از این تسهیلات برای خرید و جایگزینی چهار هزار و 200 دستگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: 665 میلیارد ریال از تسهیلات پرداخت شده از سال 92 تاکنون برای اجرای 366 فقره سامانه آبیاری نوین در زمین های کشاورزی استان و 123 میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به 914 نفر از متقاضیان پرداخت شده است.
مدیرشعب بانک کشاورزی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این مدت به منظور تسهیل در امر ازدواج جوانان 482 میلیارد ریال تسهلات ازدواج به 9 هزار 844 نفر از زوج های این استان پرداخت شده است.
صناعی گفت: بانک کشاورزی استان مرکزی در راستای مساعدت به بدهکاران این بانک که توان بازپرداخت بدهی تسهیلات را در سر رسید مقرر نداشته اند در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید 176 میلیارد ریال سود و جرایم تسهیلات را مورد بخشودگی قرار داده است.
وی افزود: بانک کشاورزی استان مرکزی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید در اجرای طرح ملی رونق تولید یک هزار و 552 ریال تسهیلات به 665 بنگاه اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار پرداخت کرده است که چندین واحد راکد بلاتکلیف نیز از حالت رکود خارج شده است.
بانک کشاورزی با 57 شعبه، 79 دستگاه خودپرداز و 9 هزار و 180 دستگاه کارتخوان با هدف حفظ منابع پایه، تولید ارزش افزوده و اشتغالزایی در راستای رونق تولید در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی به شهروندان خدمت رسانی می کند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.