عبدالصمد صنایعی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مبلغ در راستای ایفای تکالیف اجتماعی از محل سود بانک کشاورزی و برای کمک به رفع فقر و محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته پرداخت شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با این کمک بخشی از نیازهای ضروری و امکانات تخصصی درمانی در بیمارستان کمیجان ایجاد شود و بهبود خدمات سلامت و درمانی برای مردم این شهرستان و سایر شهرهای تابعه تحقق یابد.
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی خاطر نشان کرد: بانک های کشور براساس قوانین موجود می توانند در زمینه اجرای طرح های عمرانی و همه پسند ازجمله ساخت و تجهیز بیمارستان و مدارس اقدام کند.
بانک کشاورزی با 57 شعبه و 9 هزار و 219 دستگاه کارتخوان در فروشگاه ها و مراکز خرید استان مرکزی با هدف حفظ منابع پایه، تولید ارزش افزوده و اشتغالزایی در راستای رونق تولید در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی به شهروندان خدمت رسانی می کند.
تا کنون 260 هزار و 390 عدد انواع کارت های الکترونیکی بانکی توسط بانک کشاورزی استان مرکزی برای اقشار مختلف استان صادر شده است که برای پشتیبانی این کارت ها 78 دستگاه خودپرداز در تمامی سطح استان و شعب روستایی با متوسط سرویس دهی97 درصد به ارایه خدمات به مشتریان اشتغال دارند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.