محمدرضا سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات از طریق بانک های عامل به 9 واحد تولیدی در بخش کشاورزی و صنعتی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: 76 بهره بردار بخش کشاورزی، صنعتی و معدنی در خمین امسال متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند و در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.
وی بیان کرد: 35 طرح متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید خمین امسال مورد تایید کارگروه اقتصاد مقاومتی قرار گرفته و با رقم مصوب 180 میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده است.
سلیمانی ادامه داد: بهره برداران بخش صنعت، معدن و کشاورزی خمین به منظور افزایش سرمایه در گردش با رقم تقریبی بیش از یک هزار میلیارد ریال در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.
سلیمانی گفت: واحدهای دریافت کننده تسهیلات با کمبود نقدینگی و سرمایه درگردش برای تهیه مواد اولیه و پرداخت حقوق کارگران مواجه بودند که با دریافت کمک های رونق تولید، توان ارتقای سرمایه در گردش، افزایش تولید، بهره وری و فرصت اشتغال پایدار در آن ها ایجاد می شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت خمین بیان کرد پرداخت تسهیلات رونق تولید در قالب بسته های تشویقی دولت برای خروج از رکود، کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعت دارد که دارای بالاترین نرخ بیکاری در سطح استان مرکزی است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.