به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه در مسجد جامع این شهر، افزود: ملت بیدار ایران در ناآرامی های اخیر که رد پای دشمن در آن هویداست با برپایی راه پیمایی خودجوش و در سایه بصیرت و هوشیاری در حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری اقدام کردند و درس بزرگی به دشمنان دادند.
وی گفت: دشمنان می کوشند از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای به شایعات دامن بزنند.
امام جمعه ساوه اظهار کرد: رسیدگی به مطالبات بحق مردم وظیفه مقامات است و همه باید با هوشیاری اجازه ندهند که دشمن در مسایل داخلی سوء استفاده کند.
حجت الاسلام حسینی در بخشی از خطبه های این هفته نمازجمعه ساوه جان باختن جمعی از ملوانان ایرانی در حادثه نفتکش سانچی را تسلیت گفت و بیان کرد: شهدای این حادثه از فرزندان ایران هستند که در راه انجام وظیفه و خدمت به کشور جان خود را از دست دادند و افتخاری برای خانواده ها و ملت ایران هستند.
خطیب نماز جمعه ساوه همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: پرستاران از خادمان شریف در عرصه سلامت هستند که مردم باید قدرشان را بدانند و لازم است مشکلات این قشر از سوی دولت به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام حسینی بر لزوم رفع مشکلات مردم از قبیل بیکاری، تورم، مسکن تاکید کرد.
وی با تبریک سالروز شکستآامریکا و اسرائیل در جنگ غزه اظهار کرد: 9 سال پیش در چنین ایامی ملت و مجاهدان غزه در جنگ 22 روزه با رژیم صهیونیستی با ایمان، اتحاد و مقاومت از کشورشان دفاع کردند و رژیم غاصب قدس با شکست سنگینی مواجه شد که این تحقق وعده الهی بود.
وی گفت: آمریکا از تحریم های جدید علیه کشور و نظام اسلامی راه به جایی نخواهد برد ضمن اینکه این اقدامات به ملت ما بیشتر می فهماند که شیطان بزرگ و ماهیت خبیث آن چیست.
امام جمعه ساوه افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مهمانان نشست بین المجالس کشورهای اسلامی بر لزوم اتحاد جهان اسلام ، برملا کردن دروغ های آمریکا در زمینه هایی چون حقوق بشر، مبارزه با تروریسم و توجه به مسئله فلسطین تاکید کردند.
حجت الاسلام حسینی گفت: 55 کشور مسلمان در جهان وجود دارد که بیش از یک چهارم جمعیت جهان را در خود جای داده و باید همه توان برای افزایش اتحاد و انسجام در کشورها به کار گرفته شود.
ساوه دومین کانون جمعیتی و از قطب های مهم صنعت در استان مرکزی پس از اراک است.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 منطقه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
6539/6013/خبرنگار: یحیی معماری *** انتشار دهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.