به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه این هفته آشتیان در مصلی آیت الله دانش این شهر، افزود: مسایل اقتصادی در شرایط کنونی پیچیدگی های زیادی دارد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا با تمرکز بر داشته های درون زا و ظرفیت ها ی کشور بتوان مشکلات را اصلاح و رونق در تولید و اقتصاد ایجاد کرد.
وی گفت: محوریت بیانات مقام معظم رهبری در سال های اخیر مشکلات اقتصادیریا، اجتماعی و فرهنگی بوده که در نشست های عمومی و خصوصی مطرح شده است اما، باید این موضوعات دایره عملیاتی موثر خود را با همراهی همه بخش ها دنبال کند تا به نتیجه برسد.
امام جمعه شهرستان آشتیان افزود: دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی، ساده زیستی و تعهد و خلاقیت در کار محقق می شود و اگر بنا باشد زخم اقتصادی معالجه شود همه باید دلسوزانه پای کار باشند و از شعار و یاس بپرهیزند.
حجت الاسلام نیشابوری توضیح داد: مدیریت جهادی و گفتمان حرکت های جهادی نیازمند فرهنگ سازی و آموزش است اما، اکنون در مدارس و دانشگاه ها عنوان درسی با نام 'مدیریت جهادی' وجود ندارد.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با میهمانان اجلاس بین المللی بین المجالس کشورهای اسلامی گفت: لزوم توجه جهان اسلام به مسایل اصلی، امکان شکست استکبار در جنگ نرم همانطور که در جنگ سخت با شکست مواجه شدند، ضرورت توجه هدفمند به مسئله فلسطین، بر ملا کردن دروغ های آمریکا در حقوق بشر و مبارزه با تروریسم و برجسته سازی مسئله دشمن شناسی از جمله محورهای مهم سخنان معظم له در این اجلاس بود.
امام جمعه آشتیان در بخش دیگری از سخنانش با تبریک میلاد حضرت زینب (س) ،وی را الگو ماندگار همیشه تاریخ دانست و گفت: شیوه زیست حضرت زینب (س) سراسر درس است و عزتمندی و شجاعت در منش و زندگی وی تبلور دارد.
آشتیان از شهرستان های 12گانه استان مرکزی است که به دیار مشاهیر و نخبگان شهرت دارد.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
6013/خبرنگار و انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.