به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشین شهر افزود: مسئولان نظام باید برای حل مشکلات مردم و به ویژه معضل بیکاری و فقر اهتمام کنند تا فرصت سوء استفاده به دشمنان داده نشود.
وی همچنین پیگیری عملی بیانات مهم رهبری در دیدار اخیر مردم قم /به‌ مناسبت سالروز قیام 19 دی 1356/ را خواستار شد و اظهار کرد: توطئه‌ی و خرابکاری دشمن هیچ اثری در اداره ملت ایران نخواهد داشت و روند توسعه کشور ادامه می یابد.
وی همچنین یکی از مهمترین عوامل در تحکیم بنیان خانواده ها را عفت و پاکدامنی همسران دانست و با اشاره به آیات قرآنی، اظهار کرد: مزاحمت افراد فرصت طلب و هوسران، بنیان خانواده را مورد هجوم قرار می دهد.
امام جمعه نوشین شهر همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 5 و شهدای عرفه، شهداء را مشعل هدایت مردم در صراط مستقیم ولایت دانست.
به گزارش ایرنا وحدت کلمه ملت ایران در بخشی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم اینچنین تبیین شده است: ' حرف همیشه‌ی ملّت عزیز ما، قشرهای ما، شهرهای مختلف ما، جوان های ما، حرف انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی در مقابل زورگویی و زیر بار تحمیل قدرت ها نرفتن است'.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.