به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین، با اشاره به بروز ناآرامی های اخیر افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا، اسرائیل و یک کشور در حاشیه خلیج فارس را مثلث منحوس و منافقان را نیز سازمان دهندگان قضایای اخیر در کشورمان بیان کردند.
وی اظهار کرد: ریشه تمام خیانت ها و شیطنت های منطقه و جهان همین مثلث شوم است که برای دستیابی به اهداف پلید خود، از هر شیوه ای استفاده می کنند.
وی با اشاره به این فرمایش رهبری که 'مطالبه های صادقانه و به حق مردم با حرکت های وحشیانه و تخریب گرانه جداست، اضافه کرد که مسئولان وطیفه دارند تا نوکری مردم را به جا بیاورند و در صورت رفع مشکل مردم در بخش های مختلف، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امام جمعه قصرشیرین با بیان این که مهم این است که ملت ولایی ایران اسلامی بداند، رهبر معظم و الهی ما، دلسوز مردم هستند، اظهار داشت که مسئولان نیز بدانند که دشمن به دنبال ایجاد اختلاف، بزرگنمایی مشکلات و برجسته کردن ضعف هاست.
حجت الاسلام ملکی، مهمترین مشکل کنونی کشور را بیکاری و مشکل اقتصادی بیان کرد و گفت: تنها راه حل رفع مشکلات اقتصادی، توجه و عمل به رویکرد اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به اینکه چاره کار کشورمان، آمریکا نیست، زیرا آمریکا به دنبال از بین بردن نظام اسلامی است نه دوستی با ملت ایران، بر لزوم بکارگیری نیروها و مدیران متخصص و مقابله با اختلاس، فساد و رشوه در کشور تاکید کرد.
وی با بیان این که مفسدان اقتصادی باید به اشد مجازات برسند، افزود: مردم به دنبال این هستند تا اعمال و رفتار دینی را در مسئولان ببینند، زیرا مهمترین پشتوانه نظام ما که دوستدار نظام و رهبری بوده، همین مردم هستند.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی**انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.