به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه نوشهر ، افزود :‌ در آن برهه زمان این شهید وارسته نارنجک را به خود بست و درمقابل تانک دشمن ایستاد و به شهادت رسید اما امروز دانش آموزان باید از نقشه های شوم دشمنان از جمله به راه انداختن شبکه های انحرافی خیلی هوشیار و مراقب باشند.
وی اظهارداشت : دست کم 36 هزار شهید دانش آموز در دوران هشت سال دفاع مقدس جانشان را تقدیم این انقلاب کرده اند اما امروز عرصه اصلی جهاد مقابله با هجمه فرهنگی است.
امام جمعه نوشهر گفت :‌ این قشر از جامعه هم اکنون باید با بصیرت و بدرستی اهدافی را که دشمن برای سلب هویت آن ها دارد، درک کنند و از انجام وظایفی که در نظام اسلامی برعهده دارند غفلت نکنند.
مشایخ همچنین با اشاره به نامگذاری هشتم آبان ماه به عنوان روز پدافند غیرعامل در کشور ، افزود :‌ پدافند غیرعامل در حوزه اقتصاد در حقیقت به معنای بی اثرکردن تحریم های دشمن است.
وی با اظهار این که باید بالاترین روحیه کار اقتصاد کشور را تقویت و پویا کرد ، گفت :‌ در توصیه های مقام معظم رهبری نیز تاکید شده که باید تلاش کنیم تا وابستگی اقتصادی خود را نسبت اقتصاد تک قطبی نفت کاهش دهیم و از بین ببریم.
او افزود : در حوزه فرهنگی هم باید باید ضمن حفظ اعتقادات برای دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل در جامعه بیش از پیش تلاش کنیم .
خبرنگار: شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7517/70781654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.