به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' ابوالفضل سلیمانی ' در خطبه های نماز جمعه چادگان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، افزود: انسان مومن باید در هر شرایطی به همنوع خود و مشکلات او را برطرف کند که این نشان از انسانیت و معرفت انسان مومن است.
وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: محرم، رمز پیروزی انقلاب و عامل حیات اسلام و مسلمین است بنابر این انتظار داریم جوانان، مساجد، حسینه ها و تکایا را خالی نکنند و جوانان در پرتو حضور پرشور معنوی مساجد و تکایا تربیت شوند.
امام جمعه چادگان بیان داشت: واقعه عاشورا برای بیداری انسان ها و آنهایی که راه را اشتباه رفتند طراحی شد تا از واقعه عاشورا درس عبرت بگیرند و راه راست را انتخاب کنند.
حجت الاسلام سلیمانی همچنین به 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس نشان از ایثارگری های رزمندگان اسلام در برابر دشمنان اسلام دارد و باید این فرهنگ را به نسل جوان انتقال داد.
وی افزود: رزمندگان ما با نیت خالصانه با دشمنان نبرد کردند و در برابر زیاده خواهی آنان ایستادند و الگوی موفق در جهان شدند.
امام جمعه چادگان به سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: سخنان سخیف و بی ادبانه ترامپ در سازمان ملل به عنوان جایگاهی که باید قوانین را در سخن گفتن رعایت می کرد، شایسته خودش و دوستانش بود.
وی افزود: در این راستا از دکتر روحانی رئیس جمهوری کشورمان تشکر می کنیم که موضع خوبی اتخاذ کرد.
امام جمعه چادگان همچنین برگزاری همه پرسی کردستان عراق را خیانت بزرگ به مردم کردستان و عراق دانست و افزود: این همه پرسی دسیسه دشمنان اسلام است و کشورهای بیگانه و دشمنان اسلام آرزوی تجزیه کشور های اسلامی از جمله عراق را به گور خواهند برد.
شهرستان چادگان در 110 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.
ت / ذ . ع / 6020 / 2093 ** تنظیم: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.