به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد علی فروغی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: همه ما مدیون رزمندگان دفاع مقدس و شهدا هستیم و جایگاه و مقام آنها را باید ارج نهاده و فرهنگ ایثار و فدارکاری را در جامعه ترویج داد.
او به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس سند افتخار مردم ایران و پدران و مادران شهداست و تا ابد زنده خواهد ماند.
به گفته وی ، دفاع مقدس نتیجه همان پیام غدیر بود که ایرانیان بدان لبیک گفتند، صاحب ولایت، حماسه آفرین خواهد بود و تا دشمنی دشمنان پابرجاست، دفاع نیز پابرجا خواهد بود.
حجت الاسلام فروغی بیان کرد: امروز در سراسر کشور شاهد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس هستیم و این نشان می دهد کشور ما از اقتدار کامل برخوردار است
وی افزود: مدافعین حرم نیز امروز ، فرزندان همان هشت سال دفاع مقدس هستند و با اینکه دشمن هویت خود را تغییر داده ولی موضع خود را فراموش نکرده و در آن ثابت قدم مانده است.
او اظهار کرد: ما حامی صلح و آرامش هستیم اما چون دشمنان ما همیشه اهل خیانت بوده اند وظیفه ملت ماست که با هوشیاری و پیروی از رهبری ، در برابر فتنه ها ایستادگی کنند.
وی درباره عزاداری های مردم در ماه محرم افزود: همه وظیفه داریم ارزش ها و فداکاری های اباعبدالله الحسین را در این ماه و نهضت عاشورا را به مردم تبیین کنیم تا جوانان هدف از قیام امام حسین را درک کرده و راه و منش آن امام را در دفاع از ارزش های اسلامی پیش بگبرند.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.