به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: دشمنان و ایادی استکباری با استفاده از فریب جوانان و نوجوانان می کوشند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
وی اظهار کرد: منافقان با ترفندهای مختلف و با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاشند، با هر شیوه ای به نظام اسلامی ایران ضربه وارد کنند.
امام جمعه اراک گفت: دستگاه قضایی باید ضمن شناسایی عوامل ناآرامی های اخیر، زمینه برخورد با فتنه گرانی که قصد تخریب نظام اسلامی و جامعه را دارند، در دستور کار خود قرار دهد.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای رفع مطالبات مردم هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی باید اقدامات اثر گذار برنامه ریزی شود و باید به این نکته توجه داشت که ظرفیت دولت به ویژه در حوزه اعتبارات محدود است.
وی اظهار کرد: وجود برخی مشکلات و تنگناها در کشور غیر قابل انکار است اما با مدیریت و صرفه جویی منابع، گذر از این شرایط ممکن است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تولید کنندگان با پرداخت مالیات به موقع و دولت نیز با نظارت وِیژه بر قاچاق کالا و ارز می توانند از همه فرصت ها و ظرفیت های کشور برای رفع موانع استفاده کنند.
آیت الله دری نجف آبادی در ادامه اظهار کرد: فردی شایسته تر، مدیرتر، دلسوزتر و جامع تر از مقام معظم رهبری برای سکان داری کشتی نظام اسلامی ایران وجود ندارد و اکنون 28 سال از این مسئولیت خطیر می گذرد.
بازخوانی وقایع عملیات کربلای پنج، شهادت امیرکبیر، سالگرد وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی و فرار شاه معدوم از جمله دیگر موضوعاتی بود که خطیب جمعه اراک به آن اشاره کرد.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه از استان مرکزی برگزار می شود.
6991/3075/خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.