به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند با بیان اینکه علت اصلی نا آرامی های اخیر در ایران ادامه سیاست های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران است افزود: دشمنان سعی داشتند آرامش و امنیت را هدف قرار داده و در کشور ایجاد آشوب کنند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی تنها کشوری در منطقه ای است که امنیت و ثبات دارد لذا دشمنان در صدد هستند با ایجاد فتنه جدید این آرامش را از کشور دور کنند.
وی افزود: دشمن ما غافل از این است که مردم همواره پشتیبان انقلاب بوده و از دستاوردهای آن و به ویژه خون 250 هزار شهید تا پای جان دفاع می کنند و نمی گذارند که این کشور دچار نا آرامی شود.
امام جمعه نهاوند اظهار کرد: بعد از شکست داعش درمنطقه ، امریکا و رژیم صهیونیستی درصدد انتقام جویی برآمدند تا فتنه جدیدی را با هدف نا امن کردن اوضاع داخلی ایران طراحی و اجرا کنند.
وی گفت: دشمنان از حوادث اخیر کشور ذوق زده شدند زیرا آنان قصد داشتند تا از مشکلات اقتصادی کشور سوء استفاده کرده و کشور را به سمت نا امنی بکشانند.
حجت الاسلام مغیثی نیا افزود: ملت ایران با آگاهی و بصیرت راه خود را از فتنه گران و آشوبگران جدا کردند زیرا با حمایت ترامپ از آشوبگران مشخص شد که
وی گفت: در چنین شرایطی وظایف پدر و مادر ها ، روحانیان و معلمان سخت تر است زیرا آنان باید شرایط کنونی کشور را برای نسل نوجوان تبیین کنند که این کشور در گذشته چگونه بوده و اکنون چه تحولی در آن به وجود آمده است.
خطیب جمعه نهاوند وحدت کلمه و تبعیت از رهبری را یگانه راه عبور از مشکلات و فائق آمدن بر توطئه ها عنوان کرد و افزود: در شرایط کنونی وحدت کلمه بین آحاد مختلف مردم و تبعیت از رهبری می تواند ما را در برابر مشکلات و توطئه های دشمنان بیمه کند.
7525/2087
خبرنگار: وحید سیفی ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.