به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در کلاس تفسیر قرآن کریم در اراک، افزود: رکن ولایت فقیه موهبتی از سوی خداوند است که باید شاکر این نعمت الهی بود و با تمام وجود از آن حمایت کرد.
وی ادامه داد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری است و پشتیبانی و حمایت قاطع از ولایت فقیه کمترین کاری است که باید انجام داد.
امام جمعه اراک بیان کرد: اقشار مختلف مردم به ویژه مسئولان و کارگزاران نظام باید بیش از پیش حفظ وحدت و یکپارچگی ملی زیر سایه ولایت مطلقه فقیه را سرلوحه امور قرار دهند.
وی اظهار کرد: ولایت فقیه محور انسجام ملی و خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی است و ملت باید در هر شرایطی این سرمایه ارزشی و مهم را حراست کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: موضع گیری های بهنگام رهبر معظم انقلاب اسلامی در بزنگاه های حساس کشور توانسته تاکنون تهدیدهای دشمن را نقش برآب کند و عزتمندی روزافزون نظام را به ارمغان آورد.
آیت الله دری نجف آبادی، تبیین مواضع رهبر معظم انقلاب را نخستین رسالت جامعه روحانیت و مسئولان نظام اسلامی دانست و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و احیای فرهنگ ایرانی و اسلامی 2 خواسته معظم له از مسئولان است.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تحول فرهنگی در جامعه نیازمند بهره گیری از قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) و برنامه ریزی های کاربردی کارشناسان علوم اسلامی است.
امام جمعه اراک ادامه داد: نشر معارف قرآنی دربین آحاد مردم و در سطوح مختلف می تواند حرکتی اثربخش در راستای احیای فرهنگ اسلامی در جامعه باشد و مسئولان حوزه فرهنگی باید به این مهم توجه ویژه کنند.
کلاس تفسیر قرآن آیت الله دری نجف آبادی روزهای پنجشنبه در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.