به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی روز شنبه در دیدار با 2 خانواده شهید ساوجی، افزود: دشمنان و بدخواهان از هر ابزاری برای ضربه زدن به آرمان های نظام اسلامی استفاده کردنداما، هر بار با سد محکم بصیرت و تیزبینی مردم مواجه شده و شکست خورده اند.
وی توضیح داد: دشمنان پس از ناکامی در قائله های نقاط مختلف کشور و ترور شخصیت های اول انقلاب اسلامی، در سال 1359 با حمایت از صدام و رژیم بعثی جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند که جوانان برومند این مروز و بوم با تمام وجود از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و اجازه دست درازی به خاک میهن را ندادند.
وی اظهار کرد: رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با اتکا به سلاح تقوا و معنویت توانستند در مقابل دشمن بعثی که مورد حمایت بیش از 40 کشور جهان بود، ایستادگی کنند و پس از هشت سال مقاومت، دشمن را از خاک کشور بیرون برانند.
استاندار استان مرکزی بیان کرد: حفاظت از انقلاب اسلامی، خاک و ناموس وطن اهداف اصلی شهدای هشت سال دفاع مقدس بود و جوانان و نوجوانان امروز باید اهداف عالیه شهدا را سرلوحه امور خود قرار داده و با تمام توان در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.
شهید محمدمهدی یعقوب زاده متولد 1344 است که در 25 اسفند1363 در عملیات بدر و جزیره مجنون به فیض بزرگ شهادت نائل امد.
شهید محسن اقبال نیز متولد 1345 است که در 10 ارردیبهشت سال 1361 در منطقه عملیاتی خونین شهر به دست مزدوران بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهرستان ساوه 580 شهید، یکهزار و 610 جانباز و 88 آزاده سرفراز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.