به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی روز شنبه در آیین بزرگداشت 9 دی در محل مصلی بیت المقدس اراک، افزود: ملت همیشه مومن و موحد ایران اسلامی جسارت ها دشمنان علیه قرآن، اهل بیت(ع) و ارزش های والای نظام اسلامی را تاب نیاوردند و با مدیریت رهبر معظم انقلاب، مانند موجی خروشان به صحنه آمدند و ظرف مدت چند ساعت توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.
وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در نهم دی ماه سال 88 به همه دشمنان نظام اسلامی به خصوص منافقان کوردل نشان دادند که در هر شرایطی پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند و با تمام توان از کیان این سرزمین دفاع می کنند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: حضور پر شور ملت در صحنه در روز 9 دی 88 نشان داد که انقلاب اسلامی باور و خواسته قلبی ملت است و هرگز دست از پشتیبانی انقلاب بر نمی دارند.
وی توطئه بزرگ نمایی مشکلات و دامن زدن به نارضایتی را راهبرد جدید دشمنان علیه نظام اسلامی دانست و گفت: هوشیاری و بصیرت و ولایتمداری مهمترین موضوع در شرایط کنونی است.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در توطئه اقتصادی دشمن علیه ایران مسئولان باید با تمام توان در صحنه باشند و برای جلب رضایت عمومی گام بردارند و با استقرار عدالت، مقابله با تبعیض و گرانی، توجه ویژه به تولید و اشتغال، بار دیگر دشمن سرافکنده کنند.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری وحدت و همدلی را یکی دیگر از راهبردهای نیروهای انقلابی در برابر دشمنان دانست و گفت: در تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی هر گاه وحدت و یکپارچگی سرلوحه امور قرار گرفته، پیروز شدیم بنابراین تلاش برای جفظ وحدت و انسجام ملی باید در دستور کار همه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
وی گفت: دشمنان نظام اسلامی در یک دوره از طریق شبکه های ماهواره و امروز با استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است و همه باید هوشیار باشیم و گول تبلیغات واهی و تحریک های دشمن را نخوریم.
حجت السلام تلخابی اضافه کرد: مردم ممکن است در یک شرایطی مطالبات صنفی و یا گروهی داشته باشند اما، افراد دلسوز انقلاب باید تلاش کنند که این مطالبات و خواسته های به حق مردم با شعارهای ضد انقلاب تداخل پیدا نکند چرا که دشمن به دنبال همین مسئله است و می تواند از این طریق نقشه های شوم خود را اجرایی کند.
وی اظهار کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی وظیفه دارند عملکرد 40 ساله نظام اسلامی به خصوص در پیشرفت های علمی، دفاعی و امنیتی را از یک طرف و دشمنی ها و توطئه پراکنی نظام استکبار علیه ملت ایران را از طرف دیگر به بهترین شکل ممکن برای مردم تشریح و تبیین کنند تا چهره دشمنان اسلام برای ملت و نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی به خوبی نمایان شود.
در پایان این آیین که با حضور چشمگیر مردم و مسئولان استان مرکزی برگزار شد، قطعنامه تجمع پر شور نکو داشت حماسه نهم دی ماه در پنج بند قرائت شد.
نهم تا 19 دی ماه با عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.