به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه این هفته آشتیان در مصلی آیت الله دانش این شهر افزود: دینداری و تقوا بر 2 ستون بصیرت و استقامت استوار است و کسانی که می خواهند پرچم حق و عدالت را بالا بگیرند باید ولایت پذیر و آگاه باشند.
وی گفت: امام باقر (ع) به جایگاه رفیع ولایت و رهبری در نظام سیاسی اسلام تاکید ویژه داشتند و ولایت پذیری را به معنای خود را ندیدن و مطیع امر ولی بودن و سعادت خود و جامعه را در اطاعت از او دیدن مطرح کردند.
امام جمعه آشتیان با بیان اینکه ولایت گریزان در طول تاریخ کم نبودند، گفت: ولایت گریزان تا جایی امام را قبول دارند که به نفع آنان باشدو این قشر هرگز سعادتمند نمی شوند.
حجت الاسلام نیشابوری اظهار کرد: ایستادگی در برابر ولایت و تمکین نکردن به قانون ویژگی ولایت ستیزان است که در جامعه اسلامی جایی ندارند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت : مقام رهبری توطئه ها را خنثی می کنند و در دل ها امید می آفرینند و همه باید سخنان مهم معظم له از جمله هوشیاری در برابر توطئه دشمنان برای ناامیدی مردم، بصیرت در برابر ترفند بدبین کردن مردم به مسئولان را داشته باشیم.
امام جمعه آشتیان ادامه داد: هدف جنگ نرم دشمن گرفتن امید و اعتماد به نفس از مردم است و تهمت، قدرت طلبی، سخن پراکنی از روی هوای نفس و بی تقوایی امید و اعتماد مردم را تضعیف می کند.
حجت الاسلام نیشابوری عنوان کرد: کلام رهبری فصل الخطاب همگان است و کسانی که خلاف آن حرکت کنند با دشمن همصدا هستند.
وی با تاکید ویژه بر مفهوم انقلابی گری گفت: دشمن روی مشکلات مردم دست گذاشته است کارگزان، معلمان، کارمندان را ناراضی و تحریک می کند و اینجاست که همه باید هوشیار باشیم.
وی نقش رهبری در خنثی سازی توطئه ها علیه نظام را ممتاز دانست و افزود: عرق دینی و غیرت انقلابی مردم همواره پاسخ هتاکان و حرمت شکنان را می دهد داد اما دشمن دست از دشمنی برنداشته و فقط شیوه ها و قالب ها را تغییر می دهد و این مسئله اهمیت حضور مردم در صحنه را روشن می کند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی برگزار می شود.
6013/تهیه و انتشار :مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.