به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه امروز اردکان با گرامیداشت 27آذر ماه سالروز شهادت استاد شهید مفتح ، روز حوزه و دانشگاه را تبریک گفت و افزود: این دوقطب پژوهشی می توانند در جامعه مغزهای متفکری را پرورش دهند که لازمه آن وحدت است .
وی افزود : هرگز این دو قطب پژوهشی نباید مقابل هم قرار بگیرند چرا که ملت ، روحانیت و حوزه از هم جدانشدنی نیستند پیامد جدا شدن اینها چیزی جز هلاکت ملت و کشور و اسلام نیست .
خطیب جمعه اردکان بیان داشت : قدرت سیاسی در دنیا شامل اقتصاد و منافع ملی ، توانایی های علمی و تکنولوژی و قدرت خبر و رسانه ای است و اینجاست که قدرت علم وتکنولوژی مهم جلوه می کند .
امام جمعه اردکان با بیان اینکه اگر تحقیق و پژوهش در مراکز علمی ضعیف شود قدرت کشور کاهش پیدا می کند اظهار داشت : پژوهش و علم در حوزه و دانشگاه برای کسانی که دغدغه کشور را دارند خیلی مهم است گرفتن مدارک تقلبی و بدون پژوهش و علم و آگاهی نمی تواند مشکلی از جامعه را کاهش دهد .
شاکر در ادامه تصریح کرد: ترامپ تصمیم گرفته است که قدس را پایتخت اصلی اسرائیل کند این تصمیم زمینه ای برای فرو پاشی رژیم صهیونیستی می باشد .
7544/6197 خبرنگار: دشتی** انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.