به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: ملت سرافراز ایران اسلامی در فتنه 88 که به حق یک امتحان و آزمون بزرگ بود، با خلق حماسه ای سترگ در روز 9 دی نشان دادند طراحی کودتا و جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، ملت ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی نا امید نمی کند.
در ادامه این پیام آمده است: حماسه عاشورایی 9 دی که با مشارکت همه جناح ها و افکار سیاسی به وجود آمد به آینه تمام نمای هوشیاری و بصیرت ملت ایران و صحنه رسوایی استکبار جهانی و متحدانش در منطقه مبدل شد و همواره بر تارک ایران سرفراز می درخشد.
در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: حماسه حماسه 9 دی، پس از چند ماه فعالیت و تحرک دشمنان داخلی و برنامه ریزی های خبیثانه دشمنان قسم خورده خارجی ملت، انقلاب اسلامی را از توطئه‌ و کودتایی خطرناک که از سوی کانون‌های فکری استکبار و رژیم صهیونیستی طراحی و هدایت می‌شد، عبور دهد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: بی شک توطئه سال 88 با راهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از کودتا به پیوندی ناگسستنی بین ملت و ولایت تبدیل شد و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که ملت همواره هوشیار است و در هر شرایطی از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی و ولایت فقیه صیانت می کند.
در بخش دیگری از این پیام ذکر شده است: در روز نهم دی ماه سال 1388 آحاد مردم از همه جناح ها و افکار سیاسی به میدان آمدند تا جهانیان بدانند که اتفاقات روی داده در ایران یک فرآنید سیاسی داخلی است و به دشمنان اجازه نمی دهند که در امور داخلی کشورشان دخالت کنند.
در بخشی دیگر از این پیام ذکر شده است: ملت غیور ایران اسلامی باید بداند که شیطنت ها و توطئه پراکنی های نظام استکبار و متحدانش در منطقه به خصوص آل سعود خائن و اسرائیل جنایتکار بر علیه ایران اسلامی پایان ندارد و آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند.
در ادامه این پیام عنوان شده است: ملت ایران به خصوص مسئولان و نیروهای مسلح باید همواره در برابر توطئه های سیاسی، فرهنگی و نظامی دشمنان هوشیار باشند و با بصیرت و آگاهی سیاسی توطئه های دشمنان را به هنگام تشخیص و خنثی کنند.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.