به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ستاد اربعین استان پارسال به بیش از 30 هزار زائر در کشور عراق خدمات رسانی کرد.
وی ادامه داد: ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی در هفت موکب در صحن حضرت زهرا(س) مرقد مطهر امام علی(ع)، یک موکب در شهر کاظمین و در مجاورت آرامگاه ملکوتی امامین جوادین(ع)، یک موکب از شهرستان محلات در عمود 809، یک موکب با مشارکت چهار هیات مذهبی اراک در عمود 818، یک موکب از شهرستان محلات در عمود 1173 و یک موکب از شهرستان ساوه در عمود 122 به زائران حسینی خدمات رسانی می کنند.
رئیس ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی بیان کرد: سه موکب از شهرستان خمین در مجاورت حرم ملکوتی حضرت سیدالشهدا(ع)، خیابان جمهوری و ابتدای خیابان حله و یک موکب از شهر شهباز در کربلای معلی به زائران حرم حسینی(ع) خدمات رسانی دارند.
وی گفت: ستاد اربعین استان مرکزی هشت موکب در شهرستان زرندیه، ساوه، روستای خیرآباد اراک، ورودی شهر اراک(میدان انقلاب) و میدان بسیج اراک، مسجد موسی ابن جعفر این شهر، شهر توره و مهران برای پذیرایی به مسافران دایر کرده است.
فیلی با بیان اینکه خدمات رسانی ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی به زائران از هشتم صفر آغاز می شود، بیان کرد: این فرآیند معنوی تا 20 صفر و روز اربعین حسین(ع) ادامه دارد و تدابیر لازم برای اسکان و پذیرایی 60 هزار زائر اندیشیده شده است.
وی اظهار کرد: هر یک از شهروندان که تصمیم به شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) را دارند باید با در دست داشتن روادید به مرزها مراجعه کنند و در غیر این صورت نمی توانند از کشور خارج شوند.
حدود 30 هزار زائر پارسال در آیین پیاده روی اربعین حسین(ع) در موکب های استان مرکزی اسکان و پذیرایی شدند.
تا کنون حدود 10 هزار نفر از استان مرکزی برای حضور در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) ثبت نام کرده اند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.