عباس اقبال، روز پنجشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 13آبان در این شهرستان افزود: این روز، سمبل استکبار ستیزی است ، هرچه زمان بگذرد، چهره واقعی آمریکا بیشتر آشکار تر می شود و همه به ظلم آمریکای جنایتکار بیشتر واقف می شوند.
وی به اقدام خصمانه و یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا در ماه های اخیر علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: این قبیل اظهار نظرها تازگی ندارد و ماهیت استکبار جهانی، بارها برای ملت ایران آشکار شده است و امروز در جریان برجام چهره واقعی آن کشور برای مردم جهان و خود اروپایی ها هم هویدا شده است.
فرماندار بهاباد با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی 13آبان اظهار کرد: این روز فقط مخصوص دانشجویان و دانش آموزان نیست بلکه یک روز ملی و مذ هبی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان روز برائت از شیطان بزرگ است، می طلبد مردم با حضوری پرشورتر از سال های قبل، پاسخ محکمی به یاوه گویی های رییس جمهوری آمریکا داشته باشند.
در این نشست در خصوص اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و ورزشی، توزیع اقلام تبلیغاتی و برگزاری نشست ها و سخنرانی ها به مناسبت 13 آبان بحث و تبادل نظر شد.
راهپیمایی 13 آبان در شهر بهاباد ساعت 30: 09از مقابل مسجد انقلاب تا مسجد جامع برگزار می شود.
شهر بهاباد در 200کیلومتری شرق یزد قرار دارد.
9877*2047*خبرنگار- حمیدرضا اخوان بهابادی* انتشار - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.