به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس هاشمی روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه ( روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) افزود: پس از اظهارات ضد ایرانی ترامپ، جامعه جهانی در برابر وی موضع گیری کرد که این مهم حقانیت مواضع و آرمان های نظام اسلامی را در جهان پدیدار کرد.
وی ادامه داد: بی شک سخنان سخیف و بی شرمانه ترامپ بر ضد جمهوری اسلامی فریاد استعمارگری بود و آحاد جامعه باید بدانند که دشمنی آمریکا با ملت ایران پایان ناپذیر است و باید با تمام قوا از آرمان های نظام اسلامی در برابر آن صیانت کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در خصوص اتهام ترامپ به سپاه پاسداران نیز گفت: این نیروی انقلابی تنها نیروی انظامی در برابر ترویسم به خصوص داعش است و ملت ایران نیز همواره پشتیبان این نیروی مردمی و انقلابی خواهد بود.
وی در ادامه سخنان خود در خصوص چگونگی برگزاری برنامه های یوم الله 13 آبان گفت: کیفیت برنامه های ضد استکباری ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان نیازمند ارتقاست و مصداق های دشمنی آمریکا با ملت ایران باید در جامعه به خصوص بین نسل جوان نهادینه شود.
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی قرار گرفته است، تاکید کرد: آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب باید به بهترین شکل ممکن در جامعه گسترش یابد.
وی افزود: امروز کینه استکبار و مراکز صهیونیستی نسبت به ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری است و در برابر توطئه پیچیده آنان، باید با برنامه ریزی های کاربردی و حساب شده وارد میدان شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه 10 کمیته تخصصی وظیفه برگزاری یوم الله 13 آبان را این استان بر عهده دارند، اظهار کرد: کمیته هیات های مذهبی و طلاب به ریاست تبلیغات اسلامی، کمیته تبلیغات و فضا سازی شهری به ریاست شهرداری ها، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی به ریاست اداره کل صدا و سیما، کمیته دانشجویی به ریاست بسیج و تشکل های دانشجویی و کمیته دانش آموزی به ریاست اداره کل آموزش و پروش در ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان سازماندهی شده اند.
وی گفت: همچنین کمیته اجرایی به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته بانوان به ریاست اداره کل بانوان استانداری، کمیته فرهنگی به ریاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته مردمی به ریاست سپاه روح الله و کمیته فضای مجازی به ریاست بسیج رسانه برای برگزاری یوم الله 13 آبان در ستاد برگزاری این آئین سازماندهی شده اند.
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه همه ساله تجمع ضد استکباری 13 آبان شهر اراک در مصلی بیت المقدس این شهر برگزار می شد، بیان کرد: تجمع ضد استکباری روز 13 آبان اراک، امسال در میدان شهدای این شهر برگزار می گردد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: تجمع استکبار ستیزی 13 آبان در شهر اراک از ساعت 9 صبح با راهپیمایی اقشار مختلف مردم از خیابان های منتهی به میدان شهدا آغاز و مراسم اصلی پس از تجمع در میدان شهدا، راس ساعت 10 آغاز می شود.
روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده یادآور سه واقعه مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.