به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: بر کسی پوشیده نیست که گوهر گرانبهای امنیت، ثبات و آرامش حاکم در جامعه ایران اسلامی در سایه تلاش و کوشش جان برکفان و خدمتگذاران به نظام اسلامی در نیروی انتظامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.
وی در این پیام آورده است: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای افزایش همدلی میان آحاد مردم و نخبگان نیروی انتظامی و همچنین تجلیل از بزرگ مردان جان برکف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار نظم، امنیت و سلامت اجتماعی است.
امام جمعه اراک در این پیام آورده است: بسیار به جاست که در این ایام قدردان شهدا و ایثار گرانی باشیم که با نثار خون پاک خود امنیت و آرامش را برای ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی به ارمغان آورده و موجب بارور شدن درخت شکوهمند انقلاب اسلامی شده اند.
وی در این پیام عنوان کرده است: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای مرور زحمات و رشادت های فرزندان غیرتمند و با همتی است که با انگیزه والا، ایمان و اعتقادی راسخ زمینه ساز برقراری نظم و امنیت اجتماعی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام آورده است: نقش سازنده جان برکفان نیروی انتظامی در تقویت و ارتقای امنیت عمومی استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعتی ایران اسلامی در راستای بکارگیری توان و ظرفیت های استان و فراهم شدن زمینه فعالیت های اقتصادی و حضور سرمایه گذاران نیز بسیار شایسته تقدیر است.
چهاردهم تا 21 مهرماه با عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.