به گزارش ایرنا سردار محمد مهدیان نسب روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال شاهد افزایش یک درصدی سرقت در لرستان بوده ایم که تلاش پرسنل انتظامی در شهریور ماه به نتیجه رسیده و آمارسرقت ها در این ماه کاهش یافت.
وی با بیان اینکه در شهریورماه سال جاری 16طرح پیشگیرانه و چهار طرح عملیاتی و نظارتی و کنترل در لرستان اجرا شده است افزود: 388طرح در شهریور ماه امسال در این استان اجرا و هفت نقطه آلوده در لرستان پاکسازی شده است.
وی همچنین با بیان اینکه 310هزار نفر در شش ماهه نخست امسال تماس تلفنی با پلیس 110گرفته اند، اضافه کرد: 65درصد این تماس ها عملیاتی و 35درصد آن راهنمایی و مشاوره بوده است.
سردار مهدیان نسب با اشاره به وجود 64 دوربین فعال در سطح استان گفت: توقیف 137موتورسیکلت با پلاک مخدوش، رصد یکهزارو 343 نفر افراد سارق و مشکوک و دستگیری 952نفر مجرم از طریق دوربین های کنترل پایش در لرستان از جمله خدمات نیروی انتظامی دراستان بوده است.
فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه هفته ناجا از چهاردهم مهرماه آغاز و تا بیست و یکم مهرماه ادامه دارد، گفت: در این هفته 90برنامه شامل دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، غبارروبی گلزار شهدا، راهپیمایی و کوهپیمایی خانوادگی، طرح مردم یاری در مناطق محروم در دوره چگنی و اهدای خون توسط پرسنل ناجا انجام می شود.
هفته ناجا هرساله از چهاردهم تا بیست و یکم مهرماه برگزار می شود.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.