به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه افزود: درس آموختگی در مکتب عاشورایی قدرت نرم نظام اسلامی است و اشاعه این فرهنگ جامعه را در برابر آسیب های اجتماعی مصون می کند.
وی گفت: محرم وصفر فرصتی در تجدید میثاق با ارزش های دینی و انقلابی است و باید با تاسی به سیره حسینی و پیام عاشورا دشمن را ناامید کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی زرندیه تصریح کرد: آیین های اربعین حسینین باید هر چه باشکوه تر برگزار شود.
فرماندار زرندیه در این نشست گفت:حوادث تروریستی در هر شکل و شرایطی محکوم است و ایران با این تحرکات به شدت مخالف است.
جعفر نخستین اظهار کرد: پشت پرده تمام جنگ های نیابتی و تروریستی درنقاط مختلف جهان استکبار جهانی و صهیونیست ها هستند.
وی گفت: راهپیمایی اربعین حسینی بیانگر عظمت اسلام است و کمیته ها ی ستاد اربعین باید همه تلاششان را برای خدمات رسانی بهینه به زائران حسینی داشته باشند.
وی توضیح داد: شهرستان زرندیه د رمسیر عبوری زائران اربعین حسینی وشاهراهارتباطی کشور واقع شده و مسئولان ستاد اربعین و ستادهای مردمی باید استقبال و بدرقه درخور از زائران اربعین حسینی داشته باشند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز در این نشست گفت: اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان صدور پروانه فعالیت برای هیات های تعزیه خوان را اقدام کرده و و این گروه ها باید با مراجعه به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نسبت به اخذ پروانه فعالیت خود اقدام کنند.
در این نشست مقرر شد تجمع بزرگ هیات های مذهبی شهرستان زرندیه در اربعین حسینی در امامزاده منصور شهر مامونیه انجام شود .
زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64هزار نفر از شهرستان های دوازده گانه استان مرکزی است که از نظر وسعت دومین و از نظر جمیعت پنجمین شهرستان استان مرکزی است.
4896/6013/خبرنگار: حمید فرقانی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.