حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرندیه افزود: امروز فجیع ترین ظلم و ستم نسبت به مسلمانان مظلوم میانمار روا شده و سکوت مجامع حقوق بشر نیز ذلت بار است.
امام جمعه زرندیه بیان کرد: تفرقه و سلطه طلبی بر وخامت اوضاع در میانمار افزوده و کشورهای اسلامی باید با اتحاد و انسجام بیشتر برای حمایت از مسلمانان مظلوم این کشور تلاش کنند.
خطیب جمعه زرندیه تصریح کرد: مسلمانان کشورهای مختلف باید علیه مستکبران ظالم میانمار قیام کرده و با کمک ها و مساعدت ها در برابر این نسل کشی، سکوت اختیار نکنند.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: سکوت مجامع بین المللی و برخی کشورهای اسلامی در فجایع میانمار، گریبانگیر جامعه اسلامی شده است.
همچنین روز جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و جمعی از مسئولین شهرستان زرندیه، حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری به عنوان امام جمعه جدید شهر خشکرود معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سرحدی زاده تقدیر شد.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمعیت 64 هزار نفر دارای دو بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود ورازقان است که در چهار شهرستان آن نماز عبادی، سیاسی جمعه اقامه می شود.
3075 /4896 خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.