به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام میکاییل مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته نیر گفت: جنایات وحشیانه دولت و بوداییان افراطی میانمار که مسلمان مظلوم میانمار را به خاک و خون می کشند را محکوم می کنیم.
او اظهار کرد: مجامع بین المللی که دم از رعایت حقوق بشر می زنند در مقابل جنایات وحشیانه و درد آور مسلمانان میانمار سکوت اختیار کردند و این نشان از رعایت نکردن حقوق بشر از سوی آنها دارد که نمونه بارز آن در یمن اتفاق افتاده است.
امام جمعه نیر در ادامه به مقام و معرفت ائمه اطهار اشاره کرد و گفت: هرکس به ائمه اطهار شناخت داشته باشد راهش را درست انتخاب کرده و از ظلمات و تاریکی راهایی خواهد یافت.
وی با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم گفت: پیامبر مکرم اسلام در روز غدیر وظیفه اسلامی خویش را ادا و امام علی را جانشین خود انتخاب کرد.
حجت الاسلام مقدسی در ادامه خطبه با تسلیت به خانواده دانش آموزان جان باخته در سانحه رانندگی اخیر با آنها ابراز همدردی کرد.
وی همچنین با گلایه از نبود کمربندی در شهر نیر از مسوولان و اهالی شهر نیر خواست تا هرچه زودتر کمربندی شهر نیر را تکمیل کنند تا معضل ترافیک حل شود.
در پایان نمازگزاران نیری با راهپیمایی قتل عام مسلمانان میانمار و سکوت مجامع بین المللی در قبال این کشتارها را محکوم کردند.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.