طیبه آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رویا علی آبادی، عماد صداقت نیا و عمران مددی ورزشکارانی هستند که از این استان به اردوی تدارکاتی کبدی سریلانکا اعزام شدند.
وی بیان کرد: این اردو برای آماده سازی مسابقات المپیک آسیایی جاکارتا در اندونزی برای سال 2018 برگزار شده و تا 29 شهریورماه جاری ادامه دارد.
نایب رئیس هیات کبدی استان مرکزی ادامه داد: رویا علی آبادی از ورزشکاران این استان است که تاکنون 2 مقام برنز بزرگسالان آسیا و طلای جوانان آسیا را کسب کرده و 2 سال است که به صورت مستمر در تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران حضور دارد.
آقایی اظهار کرد: عماد صداقت نیا و عمران مددی نیز عضو تیم های ملی کبدی ساحلی و کبدی استاندارد هستند و تاکنون چند مرحله به اردوهای مختلف این رشته دعوت شده اند.
نایب رئیس هیات کبدی استان مرکزی بیان کرد: بانوان کبدی آماده اعزام به مسابقات لیگ برتر کشور هستند اما تاکنون هیچ حمایت کننده مالی در این خصوص اعلام آمادگی نکرده است.
آقایی تاکید کرد: حمایت مالی اعزام به این مسابقات این دوره را شهرداری اراک برعهده گرفت اما این امر نیز در جریان برگزاری رقابت ها با مشکلات زیادی همراه شد.
حدود 100 ورزشکار سازمان یافته در رشته کبدی در استان مرکزی وجود دارد که از این تعداد 40 ورزشکار زن و دختر است.
مسابقات المپیک آسیایی جاکارتا خردادماه سال 97 در اندونزی برگزار می شود.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.