زهرا نعمتی روز پنجشنبه در حاشیه نشست بررسی طرح توسعه ورزش قهرمانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معتقدم با برنامه ریزی هایی که مجموعه مدیریتی این استان دارد کار بزرگی در ورزش کرمان انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به نتیجه مطلوب در ورزش، مسیر بسیار سختی را پیش رو داریم اظهار کرد: در این مسیر به شدت نیازمند کمک ها و حمایتهای تمام دستگاه های اجرایی، نهادها، معین ها و شرکت های بزرگ اقتصادی استان کرمان هستیم.
نعمتی بیان کرد: مطمئن هستیم در آینده ای نزدیک اتفاقات خوبی در ورزش استان کرمان رقم خواهد خورد.
وی با اشاره به حمایت های استاندار کرمان از حوزه ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد این استان از روز اول نگاه ویژه ای به ورزش کرمان داشت و این نوع دیدگاه واقعا برای ما ورزشکاران موجب افتخار است.
وی با بیان اینکه می بینیم در برخی از استانها توجه خاصی به ورزش نمی شود گفت: طی چهار سال دولت تدبیر و امید موفقیت ها و دستاوردهای خوبی با نگاه متفاوت مدیریت ارشد استان کرمان به حوزه ورزش و جوانان به دست آمده است.
نعمتی با بیان اینکه امکانات خوبی در بخشض ورزش استان کرمان فراهم شده است اظهار کرد: انتظار داریم این امکانات روز به روز بهتر شود تا بتوانیم در المپیک سهمیه بیشتری کسب کنیم که با برنامه ریزی های انجام شده قطعا سهمیه قابل توجهی خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: ما کرمانی ها می توانیم افتخار داشتن یک استاندار دلسوز و بومی را داشته باشیم زیرا رزم حسینی همیشه با جان و دل در همه زمینه ها برای توسعه این استان مایه گذاشته و امروز زحمات وی بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم مجموعه مدیریتی استان کرمان برای پیشبرد اهداف و برنامه هایی که دارد موفق باشد.
زهرا نعمتی گفت: در بخش پاراالمپیک پیشرفت قابل توجهی داشتیم و در بخش المپیک هم بعد از 22 سال توانستیم سهمیه خاص المپیک را کسب کنیم.
وی عنوان کرد: در بخش تیر و کمان پاراالمپیک پیشرفت خوبی داشتیم و این انتظار را داریم که در بخش المپیک هم این پیشرفت را داشته باشیم که بتوانیم قهرمان پروری و مدال آوری بیشتری برای استان رقم بزنیم.
این قهرمان پاراالمپیک اضافه کرد: انتظار ما این است که تعداد بیشتری از ورزشکاران استان کرمان به تیم های ملی راه پیدا کنند زیرا ورزشکاران رشته تیر و کمان استان این استعداد را دارند به تیم ملی دعوت شوند و حتی قهرمانی جهان را به دست آورند و امروز می بینیم علاقه مندان رشته تیر و کمان در حال افزایش هستند.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.