محمدحسین خسروانی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره تعداد 24 تن از سراسر استان زیرنظر فرهاد داخم مدرس بین المللی و فدراسیون والیبال کشور و مربی سابق تیم های ملی نوجوانان و جوانان، ارتش و ناشنوایان ایران، آموزش های لازم را بمدت یک هفته بصورت تئوری و عملی فرا می گیرند.
وی اظهارکرد: به شرکت کنندگان دراین دوره که از کیفیت بالایی برخوردار است، درصورت کسب امتیاز لازم کارت مربی گری درجه 3 والیبال اعطا می شود.
مدرس این دوره نیز گفت: باتوجه به اینکه شرکت کنندگان از بازیکنان مستعد این استان هستند ، کارهای تکنیکی و تاکتیکی در سطح بالایی پیش بینی شده که امیدواریم بتوانند در این آزمون موفق شوند.
فرهاد داخم افزود: برگزاری این دوره در ارتقای سطح عملی ،والیبال پایه و جذب ورزشکاران اثرگذار خواهد کرد.
وی گفت: از مسئولان استان بوشهر انتظار و توقع می رود که در فراهم کردن بسترهای لازم به هیات های والیبال از جمله سالن و امکانات بخوبی بکوشند.
وی اظهارکرد: باتوجه به اینکه درشهرهایی نظیر تهران سالن های ورزشی را به هیات والیبال اجاره می دهند تا از این طریق بتواند درآمدزایی کنند، در استان بوشهر نیز می توان چنین اقدامی کرد.
فرهاد داخم از سال 1376 تا 79 مربی گری 4 رده تیم ملی شامل نوجوانان، جوانان، ارتش و ناشنوایان را در رقابت های جهانی و المپیک برعهده داشته است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.